نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6690
-
الف
+

جنجال در بالیوود/ چرا «شاهرخ خان» از بازی در 2 فلم جدیدش منصرف شد؟

«شاهرخ خان» از ایفای نقش در فلم بیوگرافی «فضانورد هندی» و «دان3»  کناره گیری کرد.

«شاهرخ خان» ستاره سینمای هند بعد از کناره گیری از نقش آفرینی در فلم بیوگرافی «فضانورد هندی» این بار از بازی در «دان3» هم صرف نظر کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «شاهرخ خان» ستاره سینمای هند بعد از کناره گیری از نقش آفرینی در فلم بیوگرافی فضانورد هندی به کارگردانی «راکش شرما» این بار از ایفای نقش در سری جدید فلم «دان» هم صرف نظر کرده و کمپنی «زویا اختر» که تهیه و تولید این فلم را بر عهده دارد، بازیگر نقش اولش را از دست داده است.

پیش تر شنیده می شد که «شاهرخ خان» به زودی بازی در سری سوم فلم موفق «دان» به کارگردانی «فرهان اختر» را آغاز خواهد کرد اما وی بعد از کناره گیری از فلم بیوگرافی فضانورد هندی به کارگردانی «راکش شرما» این بار تصمیم گرفته در سری سوم فلم «دان» هم حضور نداشته باشد.

گفته می‌شود این سوپراستار توانمند و مطرح بالیوود به دلایل شخصی تصمیم به کناره گیری از این پروژه ها را گرفته است و  اکنون کمپنی «زویا اختر» که تهیه و تولید این فلم را بر عهده دارد، بازیگر نقش اولش را از دست داده و به دنبال یک جایگزین مناسب و شایسته برای کرکتر شاهرخ خان می باشند.

«زویا اختر» به تازگی به بازیگر محبوب و مورد علاقه‌اش «رانویر سینگ» پیشنهاد بازی در این کرکتر را داده و همچنان مصروف مذاکره برای رسیدن به توافق هستند.

اگر «رانویر سینگ» برای بازی در این فلم موافقت کند ، بدون شک «زویا اختر» برای بازیگر زن نقش مقابل «رانویر» بازیگر مورد علاقه‌ دیگرش «کاترینا کایف» را وارد ماجرا خواهد کرد.

تیتر یک آنلاین نوشت : مدت‌هاست طرفداران «رانویر سینگ» و «کاترینا کایف» خواستار همبازی شدن این دو چهره موفق و مطرح بالیوود هستند.

سری اول فلم «دان» در سال ۲۰۰۶ میلادی با بازی «شاهرخ خان» و «پریانکا چوپرا» و حضور افتخاری «کرینا کاپور خان» یه نمایش در آمد.

سری دوم این فلم موفق در سال ۲۰۱۱ میلادی با ایفای نقش «شاهرخ خان»، «پریانکا چوپرا» و «لارا داتا» در نقش‌های اصلی نمایش داده شد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر